• Lorem ipsum
FAQ
Bestellen
Wat is de levertijd van mijn cadeau?

We rekenen max. 3 dagen om jouw gepersonaliseerd geschenk perfect te maken. Daarna overhandigen we jouw pakketje aan de post en zou je die (als u een bezorgadres in België hebt) moeten ontvangen binnen 1-2 dagen. Wanneer we het pakketje aan de post hebben overhandigd, krijg je een track and trace code, waarmee je jouw pakje kan volgen.

Kan ik mijn bestelling direct naar de ontvanger sturen?

Dat kan zeker! Tijdens het bestellen kun je in de tweede stap van de winkelmand kiezen om je cadeau te verzenden naar een ander adres. 

Kan ik zelf een afleverdatum kiezen?

Dat is op dit moment nog niet mogelijk.

Is het mogelijk om het cadeau dezelfde dag te laten bezorgen?

Omdat je bestelling gepersonaliseerd rekenen wij 1-3 dagen om je pakketje te maken. Dat is dus helaas niet mogelijk.

Kan ik meerdere cadeau's in één bestelling doen?

Je kunt al je cadeaus in één bestelling plaatsen. Zodra je het eerste cadeau in de winkelmand hebt staan, klik je op 'verder winkelen'. Nu kan je de rest van je cadeaus toevoegen en vervolgens de bestelling afronden.

Kan ik cadeau's uit mijn winkelmandje naar verschillende adressen sturen?

Per bestelling kun je één afleveradres doorgeven. Wil je de cadeaus naar verschillende adressen sturen? Dan plaats je elke bestelling apart.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Je betaalt € 4,95 verzendkosten wanneer het afleveradres in België is. Wanneer het afleveradres in Nederland is, betaal je € 8,00. In je winkelmandje kun je ook de verzendkosten bereken door op de knop 'verzendkosten bereken' te klikken. Daar geef je het land en de postcode in waar je woont. Hier kun je dan zien hoeveel verzendkosten je zult moeten betalen. Vanaf € 50 is het gratis verzending.

Wat zijn de afmetingen van het cadeau?

De cadeauspecificaties vind je onderaan de productpagina. Hier vind je onder andere de afmetingen, materiaal en alles wat je moet weten over het cadeau.

Hoe verwijder ik een cadeau uit de winkelwagen?

In de winkelmand vind je naast het cadeau een knopje om het cadeau te verwijderen. Dit knopje ziet eruit als een kruisje.

Kan ik tekst en een foto combineren?

Wij willen je graag helpen jouw cadeau zo leuk mogelijk te maken. Daarom kun je bijna bij alle cadeaus kiezen om een foto én tekst toe te voegen. Wanneer je geen foto of tekst kunt toevoegen in de editor, is dit in de meeste gevallen technisch niet mogelijk voor dat cadeau. Denk hierbij aan gegraveerde cadeaus van hout of glas.

Kan ik extra tekst toevoegen?

Je kunt bijna bij alle cadeaus extra tekst toevoegen. In de editor kun je kiezen voor 'toevoegen: Nieuwe tekst toevoegen', hiermee voeg je extra tekstregels toe. Hierdoor kun je een langere tekst verdelen over meerdere tekstregels.

Wat is de pasvorm van het textiel?

Iedereen is uniek! Om er zeker van te zijn dat je de juiste maat kiest, staat op de productpagina een handige maattabel. Deze kun je vinden bij de foto's van het cadeau.

Zie ik het witte vlak achter mijn ontwerp in de editor bij textiel ook op het cadeau zelf?

Wanneer je een wit vlak rondom jouw foto of afbeelding ziet, heb je waarschijnlijk een JPG bestand gebruikt. Wanneer je kiest voor een PNG bestand met een transparante achtergrond wordt jouw ontwerp netjes uitgesneden. Raak je nu helemaal in paniek? Stuur ons dan een mailtje met jouw bestand en voor welk cadeau het bedoeld is. Wij passen het dan voor je aan.

Betalen
Welke betaalmogelijkheden heb ik?
Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Kies voor een van de volgende betaalmethodes om jouw cadeau zo snel mogelijk te ontvangen:
  • iDEAL
  • PayPal
  • Visa
  • MasterCard
  • Bancontact
  • KBC
  • SOFORT Banking
  • Belfius
  • ING Homepay
  • Cartes Bancaires
  • Visa Electron
  • Giropay
  • Maestro

Je betaling wordt dan direct verwerkt zodat we meteen met jouw cadeau aan de slag kunnen.

 
Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

Je kunt jouw bestelling niet achteraf betalen. 

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

Standaard zit de factuur bij je bestelling.

Verzending & bezorging
Wat is de levertijd van mijn cadeau?

We rekenen max. 3 dagen om jouw gepersonaliseerd geschenk perfect te maken. Daarna overhandigen we jouw pakketje aan de post en zou je die (als u een bezorgadres in België hebt) moeten ontvangen binnen 1-2 dagen. Wanneer we het pakketje aan de post hebben overhandigd, krijg je een track and trace code, waarmee je jouw pakje kan volgen.

Wanneer betaal ik geen verzendkosten?

Bij een bestelbedrag boven de € 50,00 betalen je geen verzendkosten? Dit geldt voor één afleveradres in België en wanneer de complete bestelling op dezelfde dag wordt geleverd.

Kan ik mijn pakketje volgen?

Zodra je cadeau wordt verzonden ontvang je per mail de bevestiging van de verzending met daarin de track & trace code. 

Is mijn bestelling al verzonden?

Zodra we je cadeau hebben verstuurd, ontvang je een bevestiging per mail. 

Wat gebeurt er met mijn cadeau op als ik niet thuis ben?

Past je pakketje door de brievenbus? Dan hoef je niet thuis te zijn. Je zal je cadeau in je brievenbus vinden.
Wanneer jouw cadeau te groot is voor de brievenbus je bent niet thuis tijdens het bezorgmoment, dan brengt Bpost het bij het dichtstbijzijnde postkantoor waar je het de volgende werkdag kunt ophalen.

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden